دلم شکسته درد میکنه

                                                                از نقش های ستاره دلم درد میکند از عشق چند باره دلم درد میکند دار و ندار قلب من یک حس شیشه ایست از هر چه سنگ خاره دلم درد میکند

متن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنیدمتن زیبا ساز محشر- عاشقانه ترین و زیباترین متن ها را به وبلاگ و یا ایمیل های خود اضافه کنید

 



نظرات شما عزیزان:

♥ بـــــــــاران ♥
ساعت17:15---10 ارديبهشت 1393
وسـ‌عتـــــ ِ دنیـــــا بَـرایــــمــ تـغییـــر کـــردهـ ...

از وقـتــــے کِـــهـ تـــ♥ـــو ...

/هـمـــهـ دنیــــای ِ مَــــن / شـــُـدی... /.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آذر 1392 ا 1:1 نويسنده : ♥♥ omid ♥♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.